F.A.Q
Frequentley Asked Questions
Tot hoe laat kan ik bestellen?
Wij bezorgen van 20:00 tot 03:00 uur, op vrijdag,zaterdag nacht!
Dus ook zondagochtend
Check onze actuele openingstijden op Instagram of bovenaan de website.
Hoe plaats ik een bestelling?
In welke plaatsen bezorgen jullie?
Hoe betaal ik?
We bezorgen momenteel in:
Hoogkarspel, Lutjebroek, Bovenkarspel, Grootebroek, Venhuizen, Hem, Andijk en Enkhuizen.
Woon je nét buiten dit gebied? Stuur ons even een berichtje – dan kijken we wat mogelijk is.
Is er een minimum bestelbedrag?
Ja, het minimum bestelbedrag is €2.50. Zo kunnen we de service snel en betaalbaar houden.
Hoe snel wordt mijn bestelling bezorgd?
Gemiddeld binnen 20 tot 45 minuten, afhankelijk van je locatie en hoe druk het is.
Wat als iets niet op voorraad is?
Dan nemen we direct contact met je op. Samen zoeken we een goed alternatief.
Kan ik ook telefonisch bestellen?
Nee, bestellen gaat via de website. Dat werkt het snelst voor iedereen.
Wat als ik niet op tijd open doe?
We proberen het nog een keer. Lukt dat niet, dan nemen we contact met je op.
Kan ik pinnen bij de bezorger?
Nee, op dit moment accepteren we alleen online betalingen via de website.
Krijg ik een betaalbevestiging?
Ja, via e-mail en een popup op de website zie je direct of je betaling is gelukt..
Wat als ik iets wil wat niet op de site staat?
Is alles gekoeld?
Hebben jullie ook halal of vegetarische producten?
De website werkt niet goed, wat nu?
Stuur ons direct een berichtje via WhatsApp of Instagram, dan fixen we het meteen!
Mijn bestelling is niet aangekomen, wat nu?
Neem meteen contact met ons op, we lossen het altijd op.
Doen jullie ook aan acties of kortingen?
Kan ik bij jullie werken?
Momenteel hebben we genoeg medewerkers. Voor vragen kan je altijd een berichtje sturen!